US Open od tohtoročnej edície s novým logom

by Michal Pokrivka

NEW YORK – Grandslamové turnaje sú neodmysliteľne späté so svojimi logami. Na Australian Open sa naposledy menilo pred sezónou 2017 a teraz sa pre takýto krok rozhodli aj organizátori US Open.

Americká tenisová asociácia (USTA) chce týmto krokom osláviť 50. ročník turnaja v rámci tzv. otvorenej éry. Zároveň má logo symbolizovať moderný prístup, vizuálnu identitu podujatia a jeho budúcnosť počas ďalších 50 rokov. Doterajšie logo sa používalo od edície 1997.

staré logo

doterajšie logo v zlato-červenej farebnej kombinácii

„Nové logo je odvážne, energické a lepšie vyjadruje dynamiku US Open. Naša nová vizuálna identita nás lepšie prenesie do ďalších 50 rokov,“ uviedla Amy Choynová – šéfka marketingu v USTA. „Tohtoročný US Open bude nový zážitok s otvorením nového Štadióna Louisa Armstronga,“ dodala výkonná riaditeľka USTA pre marketing Nicole Kankamová.

nové logo

nové logo

US Open 2018 sa začne v pondelok 27. augusta. Nový Štadión Louisa Armstronga bude disponovať zaťahovacou strechou, rovnako ako Štadión Arthura Asha, kde sa využíva od roku 2016.

Podobné články

Pridajte komentár

Leave a Comment

sixteen − 6 =