Srbský tenista Novak Djokovič je na Wimbledone pri chuti. Páli doslova všetkými smermi. Schytali to už fanúšikovia, novinári a najnovšie aj jeho hlavný sponzor!
Jeho štart na Wimbledone bol v ohrození po tom, čo si odtrhol meniskus v kolene na Roland Garros. Po operácii sa stihol Novak Djokovič rýchlo zotaviť a dostať do potrebnej formy. Na Wimbledone je už v semifinále, jeho súperom bude Talian Lorenzo Musetti. Dve výhry delia srbského velikána od vylepšenia svojho vlastného rekordu a zisku 25. grandslamového titulu.
V Londýne je Djokovič v ráži, páli doslova všetkými smermi. Nemáme ale na mysli len loptičky na tenisových kurtoch. Ale aj jeho štipľavé vyjadrenia. Najskôr verejne kritizoval fanúšikov z nedostatku rešpektu a úcty, keď v zápase s Holgerom Runeom kričali „Ruuuune“, čo znelo ako bučanie. Potom sfúkol aj novinárov z BBC, nepáčilo sa mu, že sa veľa pýtajú na spomínaný incident v zápase s Dánom Runeom a po 98 sekundách odišiel z rozhovoru.
Najnovšie sa Novak Djokovič pustil do svojho hlavného sponzora, značky oblečenia Lacoste. Nie je spokojný s dostatočným množstvom jeho značkových vecí v kamenných obchodoch po celom svete. Spolupracujú od roku 2017. Lacoste má v online obchode špeciálnu sekciu venovanú veciam značky Novaka Djokoviča.
„Som nespokojný so spôsobom, akým môj sponzor realizuje moju marketingovú propagáciu, rozčuľuje ma to. V posledných rokoch som pociťoval nespokojnosť a sklamanie, že veľké množstvo ľudí, ktorí hľadajú produkty z mojich kolekcií, si ich nemôže kúpiť v predajniach mojich sponzorov,“ cituje Djokoviča Clay Tennis.
„Teraz sa niektoré veci menia k lepšiemu, ale stále nie som spokojný, pretože všetko by mohlo byť oveľa lepšie. Samozrejme, moje produkty sa dajú kúpiť na stránke, ale to je úplne iná záležitosť v porovnaní s bežnými nákupmi. Dúfam, že môj sponzor zvýši úroveň výroby a množstva, ako aj dostupnosť, aby ľudia našli moje značkové produkty. Úroveň tenisu, ktorú hrám, je veľmi populárna po celom svete,“ dodal rozčarovaný Novak Djokovič.
Pridajte komentár