Home Najdôležitejšie Tipsarevič o kritike Djokoviča: „Hlúpy ťah zo strany niektorých hráčov“

Tipsarevič o kritike Djokoviča: „Hlúpy ťah zo strany niektorých hráčov“

by Michal Pokrivka

BELEHRAD – Srb Novak Djokovič pred týždňom vyzýval hráčov, aby opustili Spojené štáty americké, hoci sa stále čakalo na definitívne potvrdenie zrušenia turnaja v Miami. Niektorí ho podozrievali, že vie viac ako oni, s čím nesúhlasí jeho krajan Janko Tipsarevič.

Tými, ktorí najväčšmi kritizovali Srbov skorší odlet do Európy, mali byť Američan Noah Rubin a Japonec Taró Daniel. „Takže Djokovič opustil Spojene štáty americké pred tým, ako bol zrušený alebo odložený akýkoľvek turnaj po Indian Wells. Čo mi uniklo? Na 98 percent som si bol istý, že sa nebude hrať, on je však na čele Rady hráčov ATP a odišiel, takže nám niečo zatajili,“ sťažoval sa podľa portálu UBI Tennis na Twitteri japonský tenista.

Tipsarevič, ktorý koučuje svojho krajana Filipa Krajinoviča, sa v rozhovore pre internetový portál srbskej televízie Sport Klub rozohnil: „Je to totálne hlúpy a kreténsky ťah zo strany niektorých hráčov. Rozhodnutie, že Novak a my ďalší ideme domov, nemá nič spoločné s Radou hráčov ATP a tým, že by sme niečo vedeli skôr. Je veľmi hlúpe, že niekto zaútočil na Novaka, ktorý je možno až príliš úprimný k ostatným, pokiaľ ide o jeho kroky. Všetko sa vtedy vyvíjalo rýchlo. Chytili sme jeden z posledných letov do Európy.“

spoločný odlet zo Spojených štátov amerických

Okrem obrany svojho dlhoročného kamaráta sa bývalý ôsmy muž sveta vyjadril aj o očakávanej radostnej udalosti. S manželkou Biljanou totiž čakajú druhé dieťa. „Teraz sa budem na 100 percent venovať dcérke a manželke, ktorá je v siedmom mesiaci tehotenstva. Na konci mája by sa nám mal narodiť chlapček,“ prezradil bývalý tenista, ktorý tak našiel v pozastavení súťažného diania aj pozitívum.

Podobné články